Saturday, February 19, 2011

ke - hilang - an

selalunya apa yang kita nak tak semestinya kita dapatkan . kadang kadang dah usaha dah . dah dapat dah pon . tapi kejap je . tetibe je bole hilang mcm tu jerrkk . pelik mmg pelik . k e n a p a eyh mcm tu . MANUSIA--

manusia ni x pernah nak rasa bersyukurr langsung . tengok dekat diri sendiri . kau dah ade dah apa yang kau nak . kau dah dapat semuanya . apa lagi yang tak cukup nadirah ?! "umm . aku just nak lebih baik dr sekarang . salah ke ? " . memang la tak salah. tapi jangan expect benda tu dr org lain . kalao kau yg nak , kau yg kena ubah sendiri .

aku ni manusia , takde apa pon yang perfect . tapi aku manusia ade perasaan . kalao aku diam atau senyum tu x bermakna aku gembira .

nampak je aku nu mcm kuat sangat . ego kau tinggi! semua org ckp benda yang sama . terima kasih. aku sendiri pon mengaku . sbb aku sll rasa apa yg aku buat betol . semua aku nk menang . tapi kalao itu salah aku maavkan aku . aku tak malu nak mintak maav sbb aku tao akh selalu buat salah . aku ni mcm bdam bdak . haha . larat ke nak layan ?

ke - HILANG - an ...

mana nak carik ? sekarang masa untuk kau sedar nadirah . kau pikirla sendiri apa yang terbaik utk kau . apa yang kau nak semua dah takde . apa lagi yang kau harapkan ? baik kau pergi tinggalkan semua ni . dunia mmb kjam dan tak guna .

CELAKA !

p/s: lek lek . sabaq . nak potong rambut utk lebih fresh ;)

ttfn ,
RaraConrad,
xoxo ! mwa !

No comments: