Wednesday, June 6, 2012

The lord of the ring ???

Heh heh heh .
This is supper unbelievablee ! Swear to god . Perasaan cemas and happy and eksaited semua bercambur baur . WOW ! Then i wonder . Ouhh . Mcm ni la rasa bila semua org dapat hadiah ? Cop ! Ini bukan hadiah biasa . Ini sangat luar biasa . Bukan hadiah mcm biasa dapat .

Jeng jeng jeng !

Wanna know more ? Lets see .

Hehehe . Okeyh . Tertanya x what was that ? Guess it by urself .

Btw , i am so proud and happy that im urs and now im officially yours and been reserved by u . Alhamdulillah . Semoga the next step will come asap . Hee . X sabar betol ke apa aku ni ?
Nak nyanyi lagu u light up my life .
Thank u syg . For all everything that u gave me with all ur love . Im afraid that im not good enough for u . Please love me as who i am .

Ttfn ,
RaraConrad ,
Xoxo ! Mwa !

2 comments:

Anonymous said...

congrats angah!! y angah xde kat friend list fb k.ely lg. da remove or da block.. confius... take care...

Anonymous said...

die bacaa ?
eyh eyhhh ! incik hazim tu , yang saya kata hero saya tu , alamakk ! die da baca blog saya . eee ! saya rasa shyyy sangaat laa . saya memula pelik je kenapa die tak reply msg eyhhh . takpe ahh . tolong umi masak nasik goreng then basuh pinggan gn kemas dapur . sekali die call . 1st , misscaall . tak dengar . 2nd , terus angkaat . hee . "hello , oiii oiii ! hello "  pastu die cakap . "hello , ko buat apa ?" "basuh pinggan ahh . " . "eyhh , sayang baca blog cinta . hehee " "yeke ? " then tao tak ? aku dga lagu blow me a kiss berkumandang di sebalik perbualan kami . dalam hhati berkata , eyhh . maca, iyee je . pastu tao tak hero buat apa ? die nyanyi laguuu . ;D perghhh ! aku sukaa . lagu kat blog ni ahh . then die baca blog apa yg aku tuliss . hmm . masa die baca aku jadi touching . nanges pulak . atduyaii ! mana bole mcm ni . kentall ! tahan je . gelak . tapi tak bole tahan . hmm . jadi rindu pulak kat awak tetibe yangg .

semalam tengah malam die dtg rumah pukul 2 pagi . time tu aku dah tido daa . dalam kepala ada dua je nak bagun ke tanak eyhh . tengok kat hall cerah lagi . bapa tak tido lagi ni . tengah tengok bola . spain dengan apa nta . tak ingat . takpe la . buat berani mintak izin baapa naak kwaa jup . bapa kasii ! yeehuu . tengok jup muka kat cermin , mak aihh ! macam hantu jerangkonggg ! ahh ! takpe laa . dah malam dah ponn . kwa je la . pastu tgk hero i senyum je . hekhekk . saya dgn mata yang sepet , rambut sakai sikit , malu ahh . senyum pon mcm da tade mata kan baru bgn tido . tapi tapi tapiiii ! die kata "ko cutee laaa .aku suka " erkkk ! mimpi ke apa eyhh . hehehe . dah cium sikit , pastu aku masuk umah , die pesan "masuk terus tao cinta" hehe . iye yang . aku masuk tidur senyum jeeee . hahahha . seronok .

tuhan je tao apa yang aku rasa sekarang . tuhan dah dengar doa aku ke ? yeaa . terima kasih yea Allah sebab dah dengar dan memperkenankan doa sayaa . Saya dah bahagia mcm dulu balik . saya rasa die terbaaikk untuk saya dan keluarga saya . semua orang dah merestui hubungan kami ini . doakan yang terbaikk yea .

untuk awak Muhamad Hazim , saya sayang sgt kat awak . awak permata hati , intan payung , kejap je dah rindu . takpe . esok lepas saya dah balik keje , awak bole la datang jumpa yea . tapi kalo awak tak bz je laa . i love u babe ! mwaaa ! ouhh , thanks sebab nyanyi lagu ni . cumeellll .