Monday, July 11, 2011

berapa lama x datang sini ?

tuk tuk tuk .

rasa macam dah berzaman tak menulis , kalao nak cerita , sumpah banyak benda nak share kat sini . life get more better . mungkin dah dewasa . cuba menjadi lebih matang in every way , mencari posibillity untuk nampak lebih dewasa dari pemikiran , tingkah laku dan sebagainya .

tapi there is something yang buatkan kau rasa bullshit . hah ! bila this one part dah sangat bagus , ada pulak yang part lain datang tak bagus . like when semua dah oke tetibe ade 1 busuk . deym ! kenapa la ade je yang nak datang masalah ? tak tak . kenapa ade je manusia yang busuk hati ? tengok orang lebih x boleh . spatotnya kau hapy sbb tgk org happy . alaa , jeles sikit x de masalah . biasala tu . normal manusia . tapi jangan la melampau . kalao kau nak mcm mana aku ade , kau usaha bagi jadi macm tu . kan senang . tak de dah prejudis .

to be honest , aku kecewa dengan kau . terima kasih ;) kalao sekarang kau nak cakap kau po kecewa dengan aku , kau cuba pejam mata , tarik nafas panjang pastu kau pikir dalam sikit . pakai akal yang ade . pastu kau ingat balik selama ni , apa yang aku buat kat kau dr dulu sampai sekarang . tak boleh ke masa aku tengah dalam keadaan selesa dan bahagia ni , kau gembira untuk aku . boleh tak ? aku bukan nak ungkit ke apa . tak . kau memang sempurna .

aku tao kau sayang aku . sama jugak dengan aku , tapi kenapa sekarang baru banyak kau nak cakap ?? pastu lagi banyak kau cakap tu , atlast semua turn dekat kau balik . kau nampak x ?

terimakasih lagi sekali ;) sekarang kita boleh tengok da buat keputusan masing masing mcm kau ckp .

ttfn,
RaraConrad ,
xoxo ! mwa !

No comments: