Thursday, May 19, 2011

new update !

sumpah lama aku tak hias tempat ni . haha . sampai aku rasa rindu . rindu nak buang habuk habuk yang ada . nak letak pewamgi . nak letak perhiasan lagi kat sini . apa lagi aku nak letak eyh , umm . nak letak cermin ??? bunga la . dah lama tak letak bunga . dah lama tak de seri tempat ni . haha . aku pon tatao celah mana nak dapat seri ni lagi .

HAIHHH -- (mengeluh aku)

banyak perkara yang dah jadi sekarang ni . jangan tanya apa dan kenapa . terlalu banyak . sampai tak tejawab dari mana nak mula . kehidupan pon dah berubah . org kata makin besar makin berguna . tapi makin naik tahun tu , makin tak bermakna . haha . gelakkan diri sendiri . lawak jugak bila ingat lagi . sampai rasa malas dah nak plan apa nak jadi lepas ni . bila plan semua tak jadi . and they even said "ra , jangan letak high expectation in everything". YAH !

ttfn ,
RaraConrad,
mwa ! xoxo !

1 comment:

AINO CHAN said...

yup. life change a lot.
semua dah xsama.