Sunday, February 27, 2011

they make me smile like a sun .

that title are dedicate to ... all of them :-

"SEMUA RAKAN RAKAN, TEMAN TEMAN, ADIK BERADIK, SEMUA YANG KENAL AKU LAHH SENANG CERITA . NK MENTION MMG TAK DPAT NAK INGAT SEMUA . DAN TAK LUPA JUGA DEKAT MUSUH KALAO ADA . "

siapa yang suke tengok citer kami ? not the movie one ! yang episode tu . yang dulu ade kat 8tv . yg nanti ade iklan 1 2 juss ! i 2 juss ! yeayy ! sape tengok sape tengokk angkat tangan . okehh . now cuba tengok episode 1st , part 1 kat youtube ?? haha . "ra ! ko hafal ke apa ?" ouhh well . this is the part yg aku suke sangat . dulu sll nyanyi gn ain smbil buat script die . kan ain kan . sbb rara ni sewel ! haha .

nak tao x script die apa ? cube usha sama ke tak eyh . script paling aku sukee LIKE --

"setiap orang perlukan kawan , teman , geng , orang orang yang boleh kita berhubung. tapi apakah itu KAWAN ? geng warung kopi ? member seperjuagan ? member lepak lepak ?? rakan rakan sekolah ? atau kawan kawan yg bersama kita semasa kita kecil ? tak de prejudis , x de perbezaan, x de pertandingan, x de persaingan . sehingga satu hari kita belajar untuk buka mata dan kita nampak dunia bukan lagi sekadar hitam dan putih . tak de hal sekarang ni setakat nak buat kawan memang senang, cepat dan pantas . tak payah keluar rumah, tak payah goyang kerusi. tenung je skrin computer , keletak keletuk je keyboard.

boleh suka benda sama , tak suka pon takpe , kenal tak kenal belakang cerita, risiko kita tanggung sendiri KERANA PERSAHABATAN ADALAH SUATU PENGGEMBARAAN YANG TAK BOLEH DIDUGA ."*ra ! kata la ko bukak kt youtube smbil type . haha . (the truth issss aku hafal depan je and if bukak citer ni boleh la ikut . nak ingat betol tu x sgt la . tapi aku suke ayat die)

sama kan . aku rasa , semua orang perlukan teman . perlukan rakan , perlukan tempat untuk berkongsi dan bercerita . kdg kdg ade prob, ada masalah tapi bile duduk sorang , lagi tambah masalah . bile kita ade kawan , less or not we still can reduce the pressure . betol ke tak ? kita gelak , kita buat lawak , kita menanges , kita berguru . semua tu sedikit sebnyak boleh mengurangkan beban kat hotaak .

so , dengan post ni aku nak bg satu lagu untuk semua .




sukeee kn . so , kepada musuh aku which is aku pon tatao siapa . just ckp je if ade aku buat dosa besar or besar kecil , and if they read this post , i am sorry for any mistake that ive done . i wishh u have a great great life . hope we can be good . ;) winkk !

"eyh aku ni da nak mati ke ?? haha . "

well , hari ini saya rasa mcm naak berckp mcm ni . pelik ke ? nope is it ?? saya happy to be born in this world and to have all those friendsssssssssssss ( sangat byk "s" utk semua kwn kwn yg ada ). dan saya bersyukur untuk ade semua kaawan kawan ini . terimakasih sbb hadir dan menceriakan serta mewarnai kehidupan ini.

1 comment:

AINO CHAN said...

i love u..
teringat ayat dlm cite kami yg ni:-

rara: aku nk kaweeeeennnn!!
ain: jgn sebelum bnikah pulak!

haha